Çözümler | Seem Menu

Bulut Tabanlı Restoran Programı Avantajları

Seem Menu restoran yazılımı, anlık raporlama ve kapsamlı yönetim araçlarıyla tüm operasyonlarınızı tek panelden kontrol etmenizi sağlar.

Raporlama & Analiz

Seem Menu, işletmenizin verilerini detaylı raporlarla analiz eder. Böylece işletme sahipleri süreçleri kolayca takip eder ve doğru aksiyonlarla operasyonlarını geliştirir.

Raporlar ve Analiz

Siparişler

Müşteri siparişi doğrudan mutfağa iletilerek süreci hızlandırır. Seem Panel, Seem Staff ve Seem Printer kendi aralarında senkronize çalışarak operasyonel verimliliğinizi arttırır.

Siparişler

Ödeme

Tek ekrandan masaların durumlarını takip edin. Ödemeleri parça veya toplu alın, hızlıca rezervasyon oluşturun ve adisyonları yazdırın.

Ödeme

Görevlendirme

Görevlendirme paneliyle personellerinize rol bazlı yetkiler tanımlayabilir, yetki dışı erişimleri kolayca sınırlayabilirsiniz.

Yetki ve Görevlendirme

Stok

Seem'in gelişmiş stok yönetim sistemi, restoran yazılımı aracılığıyla tedarik süreçlerinizi zahmetsizce yönetmenize olanak tanır.

Stok Yönetim Sistemi

Tüm Cihazlardan Erişim

İşletmenize internete bağlanabilen tüm cihazlar üzerinden erişebilir ve orada olmasanız bile işletmenizi yönetebilirsiniz.

Seem Staff Uygulaması
WhatsApp